18 Nov 2015

Essence The Darks 20 Turn on the black


U članku o septembarskim novitetima ste mogli videti da sam od tri pristigla The Darks laka uzela dva. Prvi kojeg sam predstavila je plavi Indigo to go, a sada je red da napišem koju reč i o Turn on the black. Ovi lakovi dolaze u bočicama od 8 ml sa pljosnatom, ravno sečenom četkicom srednje širine. Dostupni su u Lillly-ju po ceni od 239 dinara. Poput ostalih Essence lakova, ni ovi ne sadrže pet famoznih štetnih sastojaka.


In the post about September new in, you could see that I had bought two of three The Darks polishes which came to Serbia. The first one to represent you was blue Indigo to go, and now it is time to write a few words about Turn on the black. These polishes come in 8-ml-bottles with flat, straight cut brush of medium width. Like other Essence polishes, these are also five free. 


Turn on the black je vrlo taman sivi lak (ili svetlo crni) toplog tona. Ispunjen je finim šimerom u kojem su vidljivi potezi četkice. Srednje je gustine i pigmentovanosti, ali prvi sloj nije izgledao lepo - relativno proziran i malo neravnomeran (uzmite u obzir da nisam imala bazu), ali srećom drugi sloj sve odlično ispravlja. Još jedna stvar koja me je iznenadila jeste završnica. Očekivala sam da je mat, ali je lak zapravo visoko sjajan. Suši se prosečnom brzinom, a i postojanost je pristojna, izdržao je četiri, pet dana bez većih oštećenja. Na slikama su dva sloja laka bez nadlaka i nastale su na dnevnom svetlu. 


Turn on the black is a very dark grey (or light black) polish with warm tome filled with fine shimmer which brush strokes are visible in. It is of medium density and pigmentation but the first layer didn't look nice - relatively sheer and uneven (take into account that I had no base coat) but luckily the second one fixed everything excelently. Another thing that surprised me is the finish. I expected it to be matte but the polish is actually highly glossy. It dries with average speed and the wear time was also decent, it lasted four, five days without bigger damage. I have two coats on the pictures without top coat, and they were taken in the daylight. 


Hvala na čitanju. Je l' ste probale neki od The Darks lakova? :)


Thanks for reading. Have you tried any of The Darks polishes? :)

8 comments:

  1. I haven't tried any of them, but looks like they are very good quality :)- I love this sparkly shimmer :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. The quality is satisfying, at least when it comes to those two I have tried. :)

      Delete
  2. I ja sam očekivala da bude mat, ili makar suede, jer mi se tako učinilo na onoj njihovoj rozetni na stalku :o Kako god, jako je lep, ja bih mu dodala mat nadlak :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iskreno, nisam ni gledala njihove rozetne, samo sam ga uzela. :D Njega sam koristila zamanikir za Noć veštica, tamo je matiran, pa možeš pogledati. :)

      Delete
  3. Imam ovaj, indigo to go i happy new green :D I ja sam se šokirala kad san vidila da nije mat, nijansa prije ovoga (brojčano ahah) je mat. Sve im je to malo zbrda zdola, tribali su stavit neke naljepnice da upute široko pučanstvo, ali meni je to osobno baš fora, očekivaš krem, uzmeš mat hahah malo wtf, al je meni fora :D
    Odlično ti stoji na noktima :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, da, zaimljivo je kad ne znaš šta te čeka. :D Ovaj sam mazala baš nakon što sam gledala swatcheve Happy new green, pa sam zato mislila da će i on biti mat. :D
      Hvala. :)

      Delete
  4. Rekla bih da su mogli da smisle i nešto originalnije, ali istina je da od Metals kolekcije nisu imali ovakav lak pa mi je drago što su ga ipak ubacili u ponudu. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. To stoji, mada danas nije lako napraviti sasvim jedinstven lak, a i ima ljudi, koji su kao ja propustili npr. Metals kolekciju pa im slični lakovi ne smetaju. :D

      Delete

Tags

acrylic paint (5) Alexandar Cosmetics (2) Anna Gorelova (1) Aura (50) autumn (4) Avon (10) award / nagrada (1) base coat (1) beige (1) birthday (1) black (57) blobbicure (2) blog (3) blue (70) blurple (1) books (1) bordeaux (1) Born Pretty Store (82) Bow (1) bright (1) bronze (1) brown (7) burple (1) butterfly (1) Catrice (8) chevron (1) China Glaze (16) Christmas (1) colorful (2) Coor expert (1) copper (1) coral (2) Coral Prosilk (2) crackle (1) cream (29) Cuccio (12) Dance Legend (1) dark (15) Deborah (4) deer (1) delicate (1) distressed (1) Don Juan (6) dots (15) duochrome (4) easy nail art (35) El Corazon (1) empties (1) Essence (73) Essie (5) Eveline (36) EzFlow (29) fashion (1) flag (1) Flert (1) floral (1) Flormar (44) flowers (10) foil (1) freehand (8) french manicure (1) Gabrini (8) galaxy (2) geometric (4) girly (2) gitter (1) giveaway (1) glitter (46) gold (13) Golden rose (114) gradient (12) green (38) grey (33) Halloween (3) hearts (1) holiday (4) holo (14) IBD (6) Ingrid (2) jelly (5) jewelry (1) Kiko (8) lace (1) Lady Queen (1) leaves (4) light (2) lilac (1) lines (5) Llums (4) love (2) magnetic (1) Malena (7) Manhattan (1) manicure (3) Masura (2) matching manicures (75) matte (11) May (1) Maybelline (10) metallic (10) mint (10) Miss Sporty (6) Miss Universe (1) Moda (2) Mont Bleu (1) moon (1) Morgan Taylor (4) mud (1) multichrome (2) nai art (2) nail art (98) nail care (2) nail polish (47) nail studs (10) nails (1) navy (9) neo (1) neon (2) New (14) new in (19) nimbus (1) Noviteti/haul (12) nude (7) oil/ulje (1) OPI (4) orange (16) outline (1) p2 (1) pale (2) particles (2) pastel (2) peach (1) peel off (1) petroleum (2) pictorial (1) pink (13) pinterest (1) polish removing (1) Primark (1) PS (1) purple (50) rainbow (1) Rapsodi (2) red (21) reverse stamping (2) review (79) Rimmel (7) roses (2) S-he (12) sand (5) saran wrap (4) scraper (1) sea (1) Sephora (6) septembar (1) Shenemil (4) shimmer (34) silver (34) Sixteen (10) skittlette (3) smile (1) snow (1) spring (1) spun sugar (1) stamping (42) stickers (1) stripes (3) supernatural (1) tape (4) teal (4) textured (4) tips & tricks (12) top coat (4) topper (5) tree (1) trend it up (1) triangles (1) tribal (1) turquoise (4) Twenty One (3) V (1) Valentine's day (2) velvet (1) vivid (1) water decals (1) water decals / vodene nalepnice (5) water marble (2) watercolour (1) waterfall (1) Wet n Wild (1) white (40) winter (3) yellow (9)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...